ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

بدون شرح

1392/11/1 15:22
نویسنده : فرشته
242 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزها بخاطر "به" نخوردن كلا اعصابت خرده و به هر بهانه اي ميخواي بياي بغلم يا دستتو بگيرم و كلا يه جور ميخواي خودتو بچسبوني بهم. من هم وقتي از سركار برميگردم بعد از اينكه به كاراي آشپزخونه رسيدم دربست در خدمتت هستم، يا بغلت ميگيرم يا باهم بازي ميكنيم يا به كاراي ديگه ات مي رسم البته آشپزخونه هم هستم مياي دوروبرم يا دم در آشپزخونه اونقدر واميستي تا بيام پيشت، ديگه 1 ساعت پاس شيرم هم تموم شد و فشردگي كارهاي خونه بيشتر شد ، ديروز تا از اداره برگشتم خونه بردمت حمام بعد رفتم سراغ ظرفها، شام درست كردن براي تو و براي خودمون، برات شير گرم كردم ، بهت شام دادم، لباس چركارو ريختم تو ماشين و كاراي خرده ريز ديگه كه تا ساعت 8 در جنب و جوش بودم. واقعا يه مادر شاغل چقدر گناه داره خودمونيماچشمک، مادراي قديم هم درسته كه شاغل نبودن درعوض راحتي كه ما داشتيم رو نداشتن اما بار مسئوليتي كه يه خانم شاغل توي اداره رو دوششه خستگي رو چندبرابر ميكنه، گاهي وقتها همين خستگي باعث ميشه زود از كوره دربرم و سرت داد بكشم ولي زود زود دلم ميسوزه آخه تو كه گناهي نداري نصف بيشتر روز كه پيشت نيستيم، خواسته تو محبت و توجه اگه همون رو ازت دريغ كنيم ديگه واويلا     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ملیکا
2 بهمن 92 11:23
سلام ببخشید که دیر رسیدیم ... تولد دو سالگی یاسمین جون مبارک باشه انشاالله دختر گلتون رو عروس کنید و مدارج عالیه رو طی کنه
فرشته
پاسخ
سلام گلم خواهش ميكنم مرسي عزيزم، انشاءا... براي مليكاجون
مامان گلشيد
12 بهمن 92 10:40
واي راست ميگي گلم بيچاره ماها كه شاغليم و بيچاره بچه هامون منم هميشه بي اعصابم و همش دارم سر گلشيد دادو بيداد ميكنم يه موقع ايقدر از خودم حرصم ميگيره كه دلم مي خواد خودم و بزنم له كنم
فرشته
پاسخ
دقيقا باهات موافقم هم دلم براي خودمون ميسوزه هم براي بچه هامون ولي چاره چيه؟