ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

گلچيني از عكسهاي 1 تا 12 ماهگي

1392/4/17 14:32
نویسنده : فرشته
303 بازدید
اشتراک گذاری

اين عكسهارو براي تولدت آماده كرده بودم كه بذارم توي وبلاگت اما فرصت نشد تا اينكه بالاخره امروز موفق شدم اين كارو انجام بدم... از دست اين ماماني سرشلوغ خجالت

عكس روز تولد

1 ماهگي

2 ماهگي

3 ماهگي

 

٤ ماهگي

 

5 ماهگي

 

6 ماهگي

 

7 ماهگي

 

٨ ماهگي

 

٩ ماهگي

١٠ ماهگي

11 ماهگي

 

١٢ ماهگي

اين كيك رو خالجون رويا زحمتشو كشيد و به مناسبت تولدت اماده كرد مرسي خالجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای یسری جان
17 تیر 92 16:13
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مامان فاطمه زهرا
23 تیر 92 17:27
دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com خرجش 16 تومنه... رای میدین؟؟؟؟؟ خبرم کنید!! در ضمن به یکی از رای دهندگان به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه میدن خواهش میکنم از چندتا خط دیگه هم ارسال کنید برای برنده شدن شدیدا به کمک شما احتیاج دارم برای شما 16 تومان فرقی نمیکنه ولی برای من یک رای شما خیلی کمک میکنه ممنون میشم از گوشی اطرافیانتونم بفرستین در صورت رای دادن به وبلاگ ما سر بزنید وبگید چند تا رای دادین خوشحال بشم در ضمن محبتتونو جبران میکنم از هر گوشی فقط یکبار