ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

اين روزها

1391/12/14 12:07
نویسنده : فرشته
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شيطون، بازيگوش و مهربون خودم

مدتهاست كه نيومدم برات مطلبي بنويسم اون هم بخاطر دغدغه كاري، نميدونم اين كار ما كي كمتر ميشه، اداره كار خونه كار كار ... البته خوبه كه آدم هميشه كاري براي انجام دادن داشته باشه تنبلي، بيهودگي مياره دخترم ...بگذريم از خودت بگم عسلم كه اين روزها چقدر شيطون و بازيگوش شدي تمام مدت داري راه ميري، معمولا صبح هايي كه ميخوام برم سركار زودتر از خودم بيدار ميشي ساعت 6/30 برات تلوزيون رو روشن ميكنم كه سرت گرم بشه تا من به كارام برسم. ساعت 7/40 كه پرستارت مياد اولش يه نق كوچولو ميزني چون ميفهمي كه من بايد برم گاهي وقتا هم گريه ميكني ولي چاره اي ندارم بدو بدو ميرم اما با ناراحتي... ساعت 3/30 كه از اداره برميگردم ديگه دلم برات خيلي تنگ ميشه...تا بابايي از سركار برگرده كلي با هم بازي ميكنيم تو هم تمام مدت راه ميري فقط وقتي ميخواي شير بخوري يا عوضت بكنم ميشيني البته بازم بزور... خلاصه بخاطر اين شيطنتهات لاغر هم شدي انشاا... هميشه سالم و سرحال باشي عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)