ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

شروع زمستان

1398/10/30 13:21
نویسنده : فرشته
261 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا اولین روز زمستان یعنی شب یلدا آنیتا تب کرد و فرداش بردیمش دکتر، دو هفته طول کشید تا خوب خوب بشه، یاسمین هم هر شب توی خواب سرفه و خرخر سینه داشت ولی بخاطر امتحاناتش که از 2 دی شروع شد و تا 11 دی ادامه داشت، صبر کردیم امتحاناتش تموم بشه بعد ببریمش دکتر. خلاصه این داستان سرماخوردن های به نوبت و شب بیداری های من گویا تمامی نداشت که یاسمین دقیقا یک روز قبل از تولدش یعنی روز پنجشنبه 26 دی ماه تب و لرز کرد و مجددا مریض شد. اتفاقا اونروز برای ناهار مهمان هم داشتیم. دوستم با خانواده از تهران اومده بودند. یاسمین عصر بدتر شد که با بابایی رفت دکتر و سرم زد تا کمی بهتر شد ولی اون شب تا صبح یسره سرفه کرد. فرداشب دوباره تب تا دور روز هم دکتر اجازه مدرسه رفتن بهش نداد. من بیشتر بابت آنیتا نگران بودم که مریض نشه ولی با اینکه یاسمین ماسک هم میذاشت آنیتا هم بعد از چند روز همون مریضی رو گرفت و دقیقا دو هفته تمام شبها نخوابید و من ساعتها بالای سرش بیدار موندم تا تب نزدیک به 40 درجه ش رو کنترل کنم.

خدایا چه روزهای سختی !!!

در مورد تولد آنیتا هم بگم که 10 دی بود. ولی بخاطر سرماخوردگیش جشنی نگرفتیم تا انشالا یاسمین و آنیتا که روبراه شدند تولد هر دو رو در یک روز می گیریم.

 

پسندها (3)

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 بهمن 98 13:42
براتون بهترین هارو آرزو دارم...💞
فرشته
پاسخ
ممنون گلم
عمه فروغعمه فروغ
8 بهمن 98 15:29
خدا سلامتی بده ان شالله
تولد گل دختری مبارک 😘
فرشته
پاسخ
سلامت باشین عزیزم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 بهمن 98 15:33
آخی! ان شاءالله زودتر خوب بشن
فرشته
پاسخ
ممنونم عزیزم