ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه سن داره

روزانه هاي ياسمين

از شیر گرفتن آنیتا

1398/8/27 10:19
نویسنده : فرشته
312 بازدید
اشتراک گذاری

از یک ماه قبل شروع کردم به از شیر گرفتن آنیتا به روش تدریجی، اول یک وعده یک وعده از شیر روز رو کم کردم و هر وعده رو که حذف می کردم 2تا3 روز صبر می کردم و بعد وعده بعدی، از اداره که برمی گشتم خونه براش خوراکی می خریدم تا سرگرم بشه یا اگه هوا خوب بود با هم می رفتیم حیاط، یه روز با هم رفتیم از انباری موتور یاسمین رو آوردیم یه روز دیگه با هم رفتیم و تاب رو از انباری آوردیم و با هم بستیم تا سرگرم بشه، ولی خب خیلی سخت بود که به این زودی فراموش کنه یا سراغ شیرو نگیره که بعضی وقتها مجبور می شدم خارج از برنامه بهش شیر بدم... البته شیر شب همچنان پابرجا بود. این داستان یک ماهی طول کشید تا یکشنبه هفته قبل 19 آبان، شیر شب رو هم کاملا قطع کردم سه شب تمام قبل از خواب شدید گریه کرد و نیمه های شب با گریه از خواب بیدار می شد ولی کم کم عادت کرد. الان که یک هفته گذشته هنوز فراموش نکرده و گاهی سراغشو می گیره و خودش میگه: کثیبه (کثیفه) و شبها هم اگه چیزی باعث نشه که لج کنه یک ساعتی روی پام با گوشی بازی میکنه و کم کم می خوابه... یک ماه تمام برای از شیر گرفتن آنیتا خیلی استرس داشتم که خداروشکر این مرحله هم گذشت ولی خودم این یه هفته اخیر خیلی درد هم کشیدم بهرحال از مصائب مادر بودنه... من همیشه با خودم می گم توی زندگی هر کسی یک موجود باید مثل مادر وجود داشته باشه... دیروز که صبحانه یاسمین رو بهش دادم لقمه مدرسه ش رو آماده کردم ولی بعد از اومدن سرویسش متوجه شدم که لقمه ش رو جا گذاشته، قبل رفتن به اداره لقمه رو براش بردم مدرسه که چقدر هم یاسمین از دیدنم ذوق کرد عصری وقتی داشتم این موضوع رو برای مامانم تلفنی تعریف میکردم، مامانم گفت: مادر حاضره خودش غذا نخوره ولی بچه ش گرسنه نمونه.... خدا همه مامانهای نازنین رو حفظ کنه برای بچه هاشون  

پسندها (11)

نظرات (8)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
27 آبان 98 11:53
خدا حفظش کنه براتون
فرشته
پاسخ
مرسی عزیزدلم
مادرمادر
27 آبان 98 12:49
سلام میشه من را راهنمایی کنید چطوری بچه ام را از شیر بگیرم؟
خیلی استرس دارم. اخه خیلی وابسته است.
یک سوال دیگه: خودتان دچار مشکل نمیشید؟ یعنی سینه ها درد بگیره یا مشکل دیگه بعد قطع شیر بوجود نمیاد؟
فرشته
پاسخ
سلام،دختر من هم خیلی وابسته بود ولی اگه بروش تدریجی بگیرید خیلی بهتره فقط باید حوصله کنید و زمان بگذارید.
بعد از قطع کامل شیردهی چرا سینه ها مثل سنگ سفت و متورم میشه حتی ممکنه تب هم کنید،ولی بهترین کار دوش آب گرم و ماساژ سینه زیر دوش آب گرم و مقدار دوشیدن سینه هست که تا یک هفته کلا خوب میشه
عمه فروغعمه فروغ
27 آبان 98 23:22
خدا سایه همه مادرا رو سر بچه هاشون مستدام نگه داره😊
فرشته
پاسخ
الهی آمین، مرسی از نگاه قشنگتون که همیشه به ما سر می زنید.
نازینازی
28 آبان 98 16:31
خدا حفظش کنه براتون عزیزم😍
دنبالتون کردم ممنون میشم دنبالم کنین🙏🙏
فرشته
پاسخ
زنده باشین، بله حتما........ خوش اومدید به وبلاگ روزانه های دخترم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 آبان 98 20:55
ماشاءالله دیگه خانوم شدی آنیتاجووون❤❤🥰🥰😍
فرشته
پاسخ
قربونت عزیزم😘😘😘
فاطمهفاطمه
28 آبان 98 23:11
واقعا راسته که می گن بهشت زیر پای مادره
فرشته
پاسخ
بله واقعا ، خدا سایه همه مامانارو بالا سرمون نگهداره
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
20 آذر 98 13:04
خوشحال میشم دنبالم کنید❤💜
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 آذر 98 19:06
من وبلاگ شما رو دنبال کردم اگر خواستید وبلاگم رو دنبال کنید