ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

اولین جلسه با خانم معلم یاسمین

1398/7/10 11:49
نویسنده : فرشته
288 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه وقتی از مدرسه برگشتی دعوتنامه برای جلسه آوردی که زمانش روز سه شنبه ساعت 1 بود. اولین جلسه با خانم معلمت "خانم قنبری" که در مورد روش تدریس، نحوه مدیریت کلاس، انتخاب نماینده و خلاصه کلیات اینچنینی بود. از طرفی روز دوشنبه که از اداره برگشتم خونه متوجه شدم که آنیتا تب داره، بابا وقتی اومد ناهار نخورده بردیمش دکتر، تو هم مدرسه بودی. اون شب آنیتا تبش ادامه پیدا کرد و اصلا نخوابید. شکم درد هم داشت.من هم برای روز سه شنبه مرخصی گرفتم و نرفتم اداره تا پیشش باشم... از پرستارتون خواستم که قبل از ساعت 1 بیاد تا من به جلسه مدرسه ت هم برسم. وقتی اومدم مدرسه داشتی با دوستات سوک سوک بازی می کردی. متوجه من نشدی، چشم گذاشته بودی اومدم پشت سرت وقتی چشماتو باز کردی از ذوق پریدی بغلم انگار چند سالی منو ندیدی عزیزدل مهربونم. رفتم جلسه یکساعتی طول کشید. خانم معلم هم خداروشکر ازت راضی بود ولی گفت که یکم کند هستی که گفت همه بچه های کلاس اینطورن چون اول ساله ولی تا یک ماه دیگه وضعیتتون مشخص میشه و اون موقع میشه نظر داد...

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
10 مهر 98 12:34
انشالله همیشه شاهد موفقیت هاش باشین😘
فرشته
پاسخ
زنده باشین الهی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 مهر 98 12:45
موفق باشی یاسی جونم😚😚😚😚
فرشته
پاسخ
ممنونم دختر مهربونم 😘
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
19 آبان 98 13:27
من شما رو دنبال کردم لطفا دنبالم کنید
فرشته
پاسخ
حتما عزیزم