ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

آزمون سنجش کلاس اول

1397/5/13 11:26
نویسنده : فرشته
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یاسمین قشنگ مامان

هفته پیش از مدرسه ات باهام تماس گرفتن تا برای گرفتن برگه سنجش روز سه شنبه برم اونجا، من هم برای روز سه شنبه مرخصی ساعتی گرفتم و ساعت 8 رفتم مدرسه ت، برگه سنجش رو تحویل گرفتم و برای این هفته سه شنبه 16 مرداد ساعت 8 صبح باید ببرمت برای سنجش.

از مدیر مدرسه ت پرسیدم که سوالا به چه صورت هست و ایشون گفتن که چیزهایی مثل روزهای هفته، فصلها، اعضای خانواده و ... میپرسن. تو این چن روز اخیر باهات کار کردم و یسری سوال تو همین محدوده ازت میپرسیدم تا آمادگی داشته باشی. مثلا ازت پرسیدم : یاسمین خواهر مامان باهات چه نسبتی داره تو هم در جواب گفتی: میشه خالجون ایا (رویا) و خالجون حوا، برادر بابا چیت میشه؟ جواب: عمو حامد الهی مامان قربون جوابات بشه که در عالم کودکانه و معصومانه خودت جواب سوالامو میدادی

فصلهارو هم از زمستون شروع میکردی و میگفتی

از اینترنت هم سرچ کردم و نمونه سوالات سنجش کلاس اول رو درآوردم. توی این چن روز باقیمانده هم سعی میکنم تا جاییکه زمان بهم اجازه بده باهات کار کنم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه مامان فاطمه مامان
15 مرداد 97 13:21
موفق باشی کلاس اولی ♥
فرشته
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم آراممحبت