ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

خب من مامانم!!!

1395/12/3 10:15
نویسنده : فرشته
280 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب موقع شام یهو خیلی بی مقدمه بهم گفتی: مامان من می خوام موهامو رنگ کنم برم پیش خاله صبا (آرایشگری که آخرین بار موهاتو کوتاه کرد)

گفتم: نه بچه ها که موهاشونو رنگ نمی کنن ضرر داره، هروقت بزرگ شدی رنگ کن   گفتی: خب من بزرگ شدم

گفتم: نه هر وقت خانم شدی   گفتی: خب من خانمم

گفتم : نه هروقت مثل من بزرگ شدی مامان شدی گفتی: خب من مامانم گفتم: عه پس بچه ات کو؟ گفتی: توئی دیگه...یاسمین شیطونی نکن

گفتم: پس تو مامان منی؟ گفتی: آره من مامان فرشته ام... خلاصه کلی تو شدی مامانم و من شدم یاسمینچشمک و باهم بازی کردیم و کلا قضیه رنگ  کردن مو رو فراموش کردی

این روزا کلی حرفا و سوالای بامزه میپرسی که گاهی وقتا کلی خنده ام میگیره الهی مامان قربون اون شیرین زبونیهات عزیزکمبوسمحبتمحبتبوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دخترخاله سیما
4 اسفند 95 17:59
الهی/ حالا دوست داشته موهاشو چه رنگی بکنه
فرشته
پاسخ
رنگ موهای سیندرلا