ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

سرماخوردگی

1393/7/5 13:44
نویسنده : فرشته
248 بازدید
اشتراک گذاری

الان اداره ام، از پنجشنبه شب علائم سرماخوردگی رو داشتی و شب اصلا نخوابیدی، روز جمعه هم حالت خوب نبود من هم با شربت و قطره بینی یکم خوددرمانی کردم، عطسه هات کمتر شد ولی آبریزش داشتی هنوز، حالا هم که زنگ زدم خونه حالتو بپرسم پرستارت گفت که تغییری نکردی باید ببریمت دکتر، امیدوارم دکتر تا قبل از ساعت 5 نوبت بده چون هم من امروز تا ساعت 7 شیفتم هم ساعت 8/5 امشب جلسه آپارتمان تو خونه ی ماست و کلی مهمون داریم. کلافه ام واقعا نمیدونم چکار کنم.

البته بگم که این سرمارو از من گرفتی، منم نمیدونم از کجا گرفتم. تقصیر منه اعصابم بیشتر از این خرده...

امروز صبح خالجون رویا هم اومد خونمون که از دیدنش کلی خوشحال شدی ولی چون مریض بودی زیاد حوصله هم نداشتی. خالجون رویا یه کار اداری داشت که باید زود می رفت. وقتی داشت خداحافظی می کرد اولش گریه کردی ولی بعد قانع شدی و هی می گفتی: خالجون بره سرکار
 

پی نوشت: اونروز خداروشکر دکترت قبل از ساعت 4 نوبت داد و من هم تونستم به همه ی کارهام  برسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)