ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

عيد داره مياد

1392/12/11 16:04
نویسنده : فرشته
294 بازدید
اشتراک گذاری

عيد داره مياد و همه در تب و تاب خريد عيد و خونه تكوني و سبزه هفت سين و ... هستن، خلاصه سر همه شلوغه، اين روزهاي آخر سال رو خيلي دوست دارم، وقتي همه در تكاپو و جنب و جوش هستن واقعا ديدني و قشنگه خصوصا اينكه اين دو سال اخير انگيزه ي ما براي رسيدن به سال نو و چيدن سفره ي هفت سين دوچندان شده چراكه يه موجود نازنين و معصوم به جمع ما اضافه شده و اون تويي عزيز دلم، وقتي برات خريد ميرم خيلي خيلي لذت بخشه فقط دلم ميخواد هرچي دارم و ندارم براي تو باشه و توي مهمانيهاي عيد تو مثل ستاره بدرخشي و از هر نظر كامل كامل باشي و هيچ كاستي احساس نكني از طرفي دلم براي اون خانواده هايي كه اين روزها و شبها حسرت خريد لباس نو عيد براي بچه هاشون دارن واقعا مي سوزه انشاءا... اين شب عيدي اونها هم به نوعي دلشون شاد بشه...

ديشب تو راه برگشت از اداره برات يه شلوار خريدم كه خوشبختانه اندازه ات بود، اين هفته زن عمو هم برات يه بلوز خوشگل خريد كه متاسفانه يكم برات تنگه و وقتي هم ميپوشي يقه اش اذيتت ميكنه و ميگي درش بيارم بايد بدم زن عمو برات عوضش كنه، يكم از خريد عيدت مونده كه بايد انجام بدم مامان بزرگ هم زحمت كشيد و اين هفته 50 تومن پول داد تا برات خريد كنيم ماماني خودم دستت درد نكنه انشاء ا... هميشه سايه ات بالا سر ما باشه خيلي خيلي دوستت دارم   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان گلشيد
24 اسفند 92 9:18
منم رمز
فرشته
پاسخ
مامان گلشيد
26 فروردین 93 9:08
چه دعاي خوبي ايشاا... همه دلاشون پر از شادي و خوشي باشه