ياسمين جانياسمين جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
آنیتا جانآنیتا جان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

روزانه هاي ياسمين

حرف دل با دخترم

1391/7/23 12:19
نویسنده : فرشته
696 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه اي كه كودكت متولد مي شه و خدا اين موهبت الهي رو نثارت مي كنه كه مادر بشي، به همين آسوني نيست... در يك لحظه مادر مي شي اما مسئوليت لحظه لحظه هاي زندگي كودكت روي دوشت سنگيني مي كنه و خدا قدرت مضاعف بهت مي ده كه از پس اين مسئوليت سنگين برآي.

دخترم ... به مادر بودنم افتخار مي كنم و به اينكه مادر تو هستم افتخار مي كنم، همه چيز سخته ولي در عين حال شيرين، فقط دوست دارم كه تو راحت و آسوده باشي و هر كاري كه از دستم بر مي آد برات انجام بدم، بهترينها رو برات مي خوام عزيزم، شايد توي اين چند ماه، روزهايي بوده كه كم آوردم ولي عشق به تو دوباره بهم نيرو داده، دخترم دلم مي­خواد وقتي بزرگ شدي روزي پيش نياد كه بگم اي كاش اين كارو براي دخترم مي كردم و نكردم، از قبل از بدنيا اومدنت دلم مي خواست خيلي كارها برات بكنم ولي شرايط اجازه نداد، آرزوي قلبي من فقط سلامتي و شادي توئه، هميشه شاد زندگي كن و دنيا رو زيبا ببين دخترم...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شیرین
10 آبان 91 21:35
عزیزم فرشته جان، خوشبختیت رو صمیمانه بهت تبریک می گم عزیزم، خدا کوچولوتو زنده نگه داره. شیرین


مرسي شيرين جون قربونت عزيزم، شادي و خوشبختي تو هم آرزوي منه گلم